Sesiunea Științifică - 2023

Sesiunea anuală a studenților cu tema "De la Administrarea Afacerilor la excelență în Business și Turism"

7 aprilie 2023 – Etapa pe facultate

Secţiunile Sesiunii Ştiinţifice Studenţeşti 2023 la Facultatea de Business şi Turism sunt:

  1. Administrarea afacerilor” (secţiunea pentru licenţă)
  2. Excelenţă în business” (secţiunea pentru masterat)

Felicitări şi mulţumiri participanţilor la sesiunea ştiinţifică studenţească din 7 aprilie 2023!

Lucrările sesiunii științifice studențești, ETAPA I – PE SECŢIUNI, ediția 2023, s-au încheiat.

Felicitări autorilor și conducătorilor științifici ai comunicărilor distinse, precum şi celorlalți autori și conducători științifici.

Mulțumiri le datorăm membrilor biroului (“juriului”) precum şi sponsorilor. Şi în acest an, a fost numit ca secretar al biroului un student. În organizarea manifestării am beneficiat şi de sprijinul serviciilor de secretariat ale facultății.

Facultatea de Business și Turism a organizat în cadrul Sesiunii Științifice Studențești 2023 – 2 secțiuni:

Administrarea afacerilor” (secțiunea pentru licență) și

Excelență în business” (secțiunea pentru masterat).

Au fost înscrise în program 20 lucrări la secțiunea pentru licență și 20 lucrări la secțiunea pentru master.

Şi în acest an, diplomelor le-au fost adăugate și alte recompense:

  • pentru lucrările cu premii, câștiguri în bani din partea ASE București, suma totală din partea ASE București4 740 lei, astfel,

la fiecare secțiune au fost acordate 3 premii și 4 mențiuni, respectiv:

locul I – 540 lei,

locul II –  430 lei,

locul III  – 320 lei și

mențiune – 270 lei pentru fiecare

  • s-au adăugat premii deosebite din partea sponsorilor, care au fost invitați și au decis ce lucrări premiază:

  • ASOCIAȚIA FEMEILOR FRANCOFONE PENTRU INOVARE, ANTREPRENORIAT ȘI ȘTIINȚĂ (A.SOFFIA.S )

A oferit premii în valoare de 750 lei (3 premii a câte 250 lei)

  • PATRONATUL PENTRU CERCETARE SI INOVARE ( P-INOV)

A oferit premii în valoare de 500 lei (2 premii a câte 250 lei)

  • C. PIERRE CONSULTING, respectiv:

Premiul 1 – 1 premiu reprezentând servicii de cazare pentru 3 nopți, pentru 2 persoane, la HOSTEL PIERRE 3* din Costinești – în perioada 26 iunie – 10 iulie 

Premiul 2 – 2 premii reprezentând servicii de cazare pentru 2 nopți, pentru 1 persoană, la HOSTEL PIERRE 3* din Costinești – în perioada 26 iunie – 10 iulie 

Premiul 3 – un voucher în valoare de 100 lei la Librăria Cărturești

Mențiuni – cărți

  • AUCHAN ROMÂNIA – a sponsorizat ASE în vederea susținerii studenților care au prezentat lucrări pe teme de interes Auchan (alimentație sănătoasă, comerț durabil, experiența client) prin acordarea a 10 vouchere de fidelitate fiecare voucher având valoarea  de 100 lei (2 premii a câte 5 vouchere).
  • VEEAM Software România – a oferit 6 premii (câte un rucsac încărcat cu diferite promoționale din partea Veeam)
  • COMPANIA UNILEVER – a oferit 15 PREMII (câte un pachet încărcat cu diferite produse UNILEVER)

Au fost oferite diplome din partea ASE pentru lucrările premiate și a Facultății de Business și Turism pentru fiecare participant.

Toate lucrările cu premii și mențiuni s-au constituit într-un portofoliu din care vor fi selectate lucrările participante în anul 2023 la Olimpiada Națională a Economiștilor în Formare.

I. Premiile acordate de ASE (locurile I, II, III și 4 mențiuni):

„Administrarea afacerilor” (secţiunea pentru licenţă)

 I. Responsabilitate Socială Corporativă în Turism

Autor: Baciu Radu-George, Business și Turism, an III
Cond.șt.: prof.univ.dr. Gabriela Țigu

  1. Cum poate influența comportamentul consumatorului turismul și industria ospitalității?

Autor: Bățroș Emilia, Business si Turism, an III
Cond. şt.: prof.univ.dr. Andreea Fortuna Șchiopu

III. Importanța și rolul platformelor web de prezentare a ariilor protejate în valorificarea potențialului turistic al acestora

Autor: Nisipeanu Andreea-Elena, Business și Turism, an III
Cond.șt.: conf.univ.dr. Irina Albăstroiu Năstase

M1. Comportamentul de cyberloafing în rândul angajaților tineri din România – cercetare exploratorie

Autori: Făget Smaranda Elena, Business și Turism, an II
Dureș Georgiana Iuliana, Business și Turism, an II
Scarlat-Palcu Christiana Maria, Business și Turism, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Elena Țuclea

M2. Preferințele turiștilor pentru turismul generat de cinematografe

Autor: Gojgorea Antonia-Cristina, Business și Turism, an III
Cond.șt.: prof.univ.dr. Ana-Mihaela Pădurean

M3. Leadership in the Digital Era: Exploring the AI-EI Nexus

Autor: Tîrnăcop Alexandra-Bianca, Business și Turism, an II
Cond. şt.: prof.univ.dr. Andreea Fortuna Șchiopu

M4. Business use: is AI surpassing human creativity?

Autor: Niculae Andrei Daniel, Business și Turism, an II
Cond.șt.: Prof.univ.dr. Andreea Fortuna Șchiopu

I. Premiile acordate de ASE (locurile I, II, III și 4 mențiuni):

„Excelență în business” (secțiunea pentru masterat)

  1. Explorarea Turismului de Război prin Utilizarea Realității Virtuale în Contextul Situațiilor de Conflict

Autor: Militaru Ionuț-Andrei, master GA, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Delia Popescu
prof.univ.dr. Remus Ion Hornoiu

  1. Avantajul concurențial al hotelurilor de lux în percepția turiștilor

Autori: Pișcuroaia Andreea, master AAT, an II
Pruteanu Emanuela Andreea, master AAT, an II
Cond. şt.: prof. univ. dr. Claudia Elena Țuclea

III. Marea evadare: Cum pot îmbunătăți camerele de escape moralul și comunicarea în echipă

Autori: Istrate Ionela-Andreea, master AAT, an I
Firică Beatrice-Alexandra, master AAT, an I
Cond.șt.: prof.univ.dr. Olimpia State

M1. Turismul întunecat în statele aflate în conflict: studiu asupra potențialului Ucrainei

Autor: Sandu Maria-Alexandra, master AAT, an I
Cond.șt.: lect.univ.dr. Viorel Mionel

M2. Impactul economico-social al manoperelor frauduloase comise asupra produselor lactate

Autor: Necșescu Maria, master MCEPC, an I
Moroșanu Elena, master MCEPC, an I
Cond.șt.: prof.univ.dr. Magdalena Bobe

M3. Impactul ambalajelor asupra calității și siguranței vinurilor

Autor: Drăgan Cristina, master MCEPC, an I
Cond.șt.: prof.univ.dr. Magdalena Bobe

M4. Spațiul cibernetic – instrument, armă și noul mediu geopolitic

Autor: Eregep Erdem-Yuneis, master GA, an I
Cond.șt: conf.univ.dr. Marius-Cristian Neacșu

II. Premiile acordate de sponsori:

ASOCIAȚIA FEMEILOR FRANCOFONE PENTRU INOVARE, ANTREPRENORIAT ȘI ȘTIINȚĂ (A.SOFFIA.S )

  • „Administrarea afacerilor” (secţiunea pentru licenţă)
  1. Turismul viitorului: Impactul inteligenței artificiale asupra experienței turistice

Autori: Ștefan Ioana Andrada, Business și Turism, an II
Tache Luana Alexandra, Business și Turism, an II
Cond.șt.: Prof.univ.dr. Olimpia State

  1. Asteptări versus realitate – impactul social media asupra turismului

Autori: Penu Alessia Cristiana, Business și Turism, an II
Dobre Denisa Andreea, Business și Turism, an II
Cond.șt.: conf.univ.dr. Marius Cristian Neacșu

  1. Inovații tehnologice în industria ospitalității: inteligența artificială în hotelărie

Autori: Ene Teodora, Business și Turism, an II
Banu Cristina Maria, Business și Turism, an II
Floarea Bianca Andreea, Business și Turism, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Olimpia State

PATRONATUL PENTRU CERCETARE SI INOVARE ( P-INOV)

  • „Administrarea afacerilor” (secţiunea pentru licenţă)
  1. Turismul viitorului: Impactul inteligenței artificiale asupra experienței turistice

Autori: Ștefan Ioana Andrada, Business și Turism, an II
Tache Luana Alexandra, Business și Turism, an II
Cond.șt.: Prof.univ.dr. Olimpia State

  1. Asteptări versus realitate – impactul social media asupra turismului

Autori: Penu Alessia Cristiana, Business și Turism, an II
Dobre Denisa Andreea, Business și Turism, an II
Cond.șt.: conf.univ.dr. Marius Cristian Neacșu

  1. Inovații tehnologice în industria ospitalității: inteligența artificială în hotelărie

Autori: Ene Teodora, Business și Turism, an II
Banu Cristina Maria, Business și Turism, an II
Floarea Bianca Andreea, Business și Turism, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Olimpia State

S.C. PIERRE CONSULTING

  • „Administrarea afacerilor” (secţiunea pentru licenţă)

    Premiul 1 – 1 premiu reprezentând servicii de cazare pentru 3 nopți, pentru 2 persoane in COSTINEȘTI la HOSTEL PIERRE 3*.

    1. Fidelizarea tinerilor clienţi: temelia viitorului în afaceri

    Autor: Tița Daniel, Business și Turism, an II
     Radu Andrei Ovidiu, Business și Turism, an II
    Cond. şt.: prof. univ. dr. Claudia Elena Țuclea

    – Premiul 2 – 2 premii reprezentând servicii de cazare pentru 2 nopți, pentru 1 persoană, la HOSTEL PIERRE 3* din Costinești

    1. Importanța și rolul platformelor web de prezentare a ariilor protejate în valorificarea potențialului turistic al acestora

    Autor: Nisipeanu Andreea-Elena, Business și Turism, an III
    Cond.șt.: conf.univ.dr. Irina Albăstroiu Năstase

    1. Preferințele turiștilor pentru turismul generat de cinematografe

    Autor: Gojgorea Antonia-Cristina, Business și Turism, an III
    Cond.șt.: prof.univ.dr. Ana-Mihaela Pădurean

    – Premiul 3 – un voucher în valoare de 100 lei la Librăria Cărturești

    III. Responsabilitate Socială Corporativă în Turism

    Autor: Baciu Radu-George, Business și Turism, an III
    Cond.șt.: prof.univ.dr. Gabriela Țigu

    – Mențiuni – cărți

    1. Turismul viitorului: Impactul inteligenței artificiale asupra experienței turistice

    Autori: Ștefan Ioana Andrada, Business și Turism, an II
    Tache Luana Alexandra, Business și Turism, an II
    Cond.șt.: Prof.univ.dr. Olimpia State

     

AUCHAN ROMÂNIA

  • „Administrarea afacerilor” (secţiunea pentru licenţă)
  • 5 vouchere de fidelitate (fiecare voucher având valoarea  de 100 lei)
  1. Fidelizarea tinerilor clienţi: temelia viitorului în afaceri

Autor: Tița Daniel, Business și Turism, an II
Radu Andrei Ovidiu, Business și Turism, an II
Cond. şt.: prof. univ. dr. Claudia Elena Țuclea

  • „Excelență în business” (secțiunea pentru masterat)
  • 5 vouchere de fidelitate (fiecare voucher având valoarea  de 100 lei)
  1. Impactul economico-social al manoperelor frauduloase comise asupra produselor lactate

Autor: Necșescu Maria, master MCEPC, an I
Moroșanu Elena, master MCEPC, an I
Cond.șt.: prof.univ.dr. Magdalena Bobe

VEEAM Software România

  • „Excelență în business” (secțiunea pentru masterat)
  1. Festivalurile si promovarea turismului românesc în rândul tinerilor

Autori: Moise Marina Evelina, master AAT, an II
 Minu Cristina, master AAT, an II
Cristescu Gabriela Adriana, master AAT, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Olimpia State

  1. Turismul întunecat în statele aflate în conflict: studiu asupra potențialului Ucrainei

Autor: Sandu Maria-Alexandra, master AAT, an I
Cond.șt.: lect.univ.dr. Viorel Mionel

  1. Explorarea Turismului de Război prin Utilizarea Realității Virtuale în Contextul Situațiilor de Conflict

Autor: Militaru Ionuț-Andrei, master GA, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Delia Popescu
prof.univ.dr. Remus Ion Hornoiu

  1. Fluctuația de personal în Raiffeisen Bank

Autor: Paria Andreea Ruxandra, master AAT, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Olimpia State

UNILEVER

„Administrarea afacerilor” (secțiunea licență)

  1. Cum poate influența comportamentul consumatorului turismul și industria ospitalității?

Autor: Bățroș Emilia, Business si Turism, an III
Cond. şt.: prof.univ.dr. Andreea Fortuna Șchiopu

2. Timișoara, Capitală Culturală Europeană în anul 2023. Un proiect promițător? 

Autor: Prada Luca, Business și Turism, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Ana Mihaela Pădurean
conf.univ.dr. Manuela Rodica Gogonea

  1. Comportamentul de cyberloafing în rândul angajaților tineri din România – cercetare exploratorie

Autori: Făget Smaranda Elena, Business și Turism, an II
Dureș Georgiana Iuliana, Business și Turism, an II
 Scarlat-Palcu Christiana Maria, Business și Turism, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Elena Țuclea

  1. Importanța și rolul platformelor web de prezentare a ariilor protejate în valorificarea potențialului turistic al acestora

Autor: Nisipeanu Andreea-Elena, Business și Turism, an III
Cond.șt.: conf.univ.dr. Irina Albăstroiu Năstase

„Excelență în business” (secțiunea pentru masterat)

  1. Festivalurile si promovarea turismului românesc în rândul tinerilor

Autori: Moise Marina Evelina, master AAT, an II
 Minu Cristina, master AAT, an II
 Cristescu Gabriela Adriana, master AAT, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Olimpia State

  1. Marea evadare: Cum pot îmbunătăți camerele de escape moralul și comunicarea în echipă

Autori: Istrate Ionela-Andreea, master AAT, an I
Firică Beatrice-Alexandra, master AAT, an I
Cond.șt.: prof.univ.dr. Olimpia State

  1. Fluctuația de personal în Raiffeisen Bank

Autor: Paria Andreea Ruxandra, master AAT, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Olimpia State

  1. Impactul ambalajelor asupra calității și siguranței vinurilor

Autor: Drăgan Cristina, master MCEPC, an I
Cond.șt.: prof.univ.dr. Magdalena Bobe

  1. Spațiul cibernetic – instrument, armă și noul mediu geopolitic

Autor: Eregep Erdem-Yuneis, master GA, an I
Cond.șt: conf.univ.dr. Marius-Cristian Neacșu

  1. Turismul întunecat în statele aflate în conflict: studiu asupra potențialului Ucrainei

Autor: Sandu Maria-Alexandra, master AAT, an I
Cond.șt.: lect.univ.dr. Viorel Mionel

ETAPA a II-a constă în premierea de ASE cu o bursă de performanță, în anul universitar 2023-2024 fiecare facultate va putea beneficia de o bursă de performanță pentru rezultate deosebite în activitatea de cercetare științifică. Studenții care au primit premii ASE în cadrul etapei I se pot califica și pentru burse de excelență. Acestea se vor acorda conform Metodologiei de acordare a burselor.

Mulțumiri deosebite sponsorilor pentru implicare și suport!
Felicitări călduroase tuturor autorilor și conducătorilor științifici!

LICENȚĂ - Secţiunea 1 - Administrarea Afacerilor

Data:   7 aprilie 2023, ora 9,  Sala 2704

Biroul secţiunii:

Conf. univ. dr. Mihaela Maftei – preşedinte 
Lect. univ. dr. Robert Bumbac– membru                 
Asist. univ. dr. Georgică Gheorghe – membru             
Stud. Maria Mielcioiu – secretar 

  1. Cum poate influența comportamentul consumatorului turismul și industria ospitalității?

Autor: Bățroș Emilia, Business si Turism, an III
Cond. şt.: prof.univ.dr. Andreea Fortuna Șchiopu

  1. Responsabilitate Socială Corporativă în Turism

Autor: Baciu Radu-George, Business și Turism, an III
Cond.șt.: prof.univ.dr. Gabriela Țigu

  1. Leadership in the Digital Era: Exploring the AI-EI Nexus

Autor: Tîrnăcop Alexandra-Bianca, Business și Turism, an II
Cond. şt.: prof.univ.dr. Andreea Fortuna Șchiopu

  1. Turismul viitorului: Impactul inteligenței artificiale asupra experienței turistice

Autori: Ștefan Ioana Andrada, Business și Turism, an II
Tache Luana Alexandra, Business și Turism, an II
Cond.șt.: Prof.univ.dr. Olimpia State

  1. Asteptări versus realitate – impactul social media asupra turismului

Autori: Penu Alessia Cristiana, Business și Turism, an II
Dobre Denisa Andreea, Business și Turism, an II
Cond.șt.: conf.univ.dr. Marius Cristian Neacșu

  1. Timișoara, Capitală Culturală Europeană în anul 2023. Un proiect promițător? 

Autor: Prada Luca, Business și Turism, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Ana Mihaela Pădurean conf.univ.dr. Manuela Rodica Gogonea

  1. Inovații tehnologice în industria ospitalității: inteligența artificială în hotelărie

Autori: Ene Teodora, Business și Turism, an II
Banu Cristina Maria, Business și Turism, an II
Floarea Bianca Andreea, Business și Turism, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Olimpia State

  1. Ecoturism și protecția animalelor

Autor: Dumitrescu Sidonia Ioana, Business și Turism, an III
Cond.șt.: prof.univ.dr. Gabriela Țigu

  1. Business use: is AI surpassing human creativity?

Autor: Niculae Andrei Daniel, Business și Turism, an II
Cond.șt.: Prof.univ.dr. Andreea Fortuna Șchiopu

  1. Impactul recentei crize sanitare asupra turismului festivalier în România

Autor: Duvalmă Andrada, Business și Turism, an II
Fugaciu Andra-Florentina, Business și Turism, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Gabriela Țigu

  1. Rolul inteligenței emoționale în atingerea indicatorilor de performanță ai organizației

Autor: Minciu Bianca, Business și Turism, an III
Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Elena Țuclea

  1. Managementul grupurilor de muncă – sursă de creștere a productivității muncii în retail

Autor: Amăriuței Andreea-Cristina, Business și Turism, an III
Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Elena Țuclea

  1. Managementul relației cu clienții – sursă de avantaj concurențial în hotelărie

Autor: Oltenașu Ionela, Business și Turism, an III
Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Elena Țuclea

  1. Community-Based Tourism: conservarea și promovarea culturii locale pentru generațiile viitoare

Autor: Turtoi Vlad, Business și Turism,
Cond.șt.: prof.univ.dr. Ana-Mihaela Pădurean
conf.univ.dr. Manuela Rodica Gogonea

  1. Comportamentul de cyberloafing în rândul angajaților tineri din România – cercetare exploratorie

Autori: Făget Smaranda Elena, Business și Turism, an II
Dureș Georgiana Iuliana, Business și Turism, an II
Scarlat-Palcu Christiana Maria, Business și Turism, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Elena Țuclea

  1. Produsele alimentare pe bază de insecte – oportunitate de afaceri în România?

Autor: Florea Rodica, Business și Turism, an II
Bolohan Claudia Ioana, Business și Turism, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia-Elena Țuclea

  1. Preferințele turiștilor pentru turismul generat de cinematografe

Autor: Gojgorea Antonia-Cristina, Business și Turism, an III
Cond.șt.: prof.univ.dr. Ana-Mihaela Pădurean

  1. Importanța și rolul platformelor web de prezentare a ariilor protejate în valorificarea potențialului turistic al acestora

Autor: Nisipeanu Andreea-Elena, Business și Turism, an III
Cond.șt.: conf.univ.dr. Irina Albăstroiu Năstase

  1. Fidelizarea tinerilor clienţi: temelia viitorului în afaceri

Autor: Tița Daniel, Business și Turism, an II
Radu Andrei Ovidiu, Business și Turism, an II
Cond. şt.: prof. univ. dr. Claudia Elena Țuclea

  1. Impactul asupra mediului și sustenabilitatea economică în destinațiile turistice de aventură din România

Autor: Scripi Andrei Eduard, Business și Turism, an III
Cond.șt. prof.univ.dr. Olimpia State

MASTER - SECȚIUNEA - Excelenţă în business

Data: 7 aprilie 2023, ora 9, Sala 2701

Biroul secţiunii:
Prof. univ. dr. Claudia-Elena Țuclea – preşedinte
Conf. univ. dr. Irina Albăstroiu Năstase – membru
Lect. univ. dr. Alexandru Gavriș – membru
Stud. Maria Vișan  – secretar

  1. Strategii concurențiale ale companiilor aeriene în perioada post pandemică

Autori: Cristea Alexandra, master AAT, an II
Ganea Gabriela, master AAT, an II
Burlacu Cristina, master AAT, an II
Ceciu Crina, master AAT, an II
Cond. şt.: prof. univ. dr. Claudia Elena Țuclea

2. Elementul de heritage, un avantaj concurențial pe scena enoturismului

Autori: Ciorobai Selin, master AAT, an II
Filimon Robert, master AAT, an II
Garam Cristina, master AAT, an II
Cond. şt.: prof. univ. dr. Claudia Elena Țuclea

3. Tehnologia – sursă de avantaj concurențial în turism

Autori: Marin Alexandra Luminița, master AAT, an II
Matei Alexandru Cornel, master AAT, an II
Siminon Alexandra Cătălina, master AAT, an II
Stănciulescu Cristina Ioana, master AAT, an II
Cond. şt.: prof. univ. dr. Claudia Elena Țuclea

4. Avantajul concurențial al hotelurilor de lux în percepția turiștilor

Autori: Pișcuroaia Andreea, master AAT, an II
Pruteanu Emanuela Andreea, master AAT, an II
Cond. şt.: prof. univ. dr. Claudia Elena Țuclea

5. Studiu privind comportamentul post pandemic al consumatorilor

Autor: Cristea Alexandra-Georgiana, master AAT, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Andreea Fortuna Șchiopu

6. Festivalurile si promovarea turismului românesc în rândul tinerilor 

Autori: Moise Marina Evelina, master AAT, an II
Minu Cristina, master AAT, an II
Cristescu Gabriela Adriana, master AAT, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Olimpia State

7. Marea evadare: Cum pot îmbunătăți camerele de escape moralul și comunicarea în echipă

Autori: Istrate Ionela-Andreea , master AAT, an I
Firică Beatrice-Alexandra, master AAT, an I
Cond.șt.: prof.univ.dr. Olimpia State

8. Turismul întunecat în statele aflate în conflict: studiu asupra potențialului Ucrainei

Autor: Sandu Maria-Alexandra, master AAT, an I
Cond.șt.: lect.univ.dr. Viorel Mionel

9. Spațiul cibernetic – instrument, armă și noul mediu geopolitic

Autor: Eregep Erdem-Yuneis, master GA, an I
Cond.șt: conf.univ.dr. Marius-Cristian Neacșu

10. Product development and innovation

Autor: State Maria Cristina, master EBS, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Gabriela Țigu

11. Impactul overturism asupra destinațiilor turistice

Autori: Vlădășcău Gabriela, master AAT, an II
Iacob Marina, master AAT, an II
Roșoga Dorina, master AAT, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia-Elena Țuclea

12. Impactul economico-social al manoperelor frauduloase comise asupra produselor lactate

Autor: Necșescu Maria, master MCEPC, an I
Moroșanu Elena, master MCEPC, an I
Cond.șt.: prof.univ.dr. Magdalena Bobe

13. Explorarea Turismului de Război prin Utilizarea Realității Virtuale în Contextul Situațiilor de Conflict

Autor: Militaru Ionuț-Andrei, master GA, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Delia Popescu
prof.univ.dr. Remus Ion Hornoiu

14. Sustenabilitatea ca avantaj concurențial

Autori: Rușița Alexandra – Elena, master AAT, an II
Lungu Andrei George, master AAT, an II
Merchant Rubina, master AAT, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia-Elena Țuclea

15. Avantajul concurențial în Airbnb

Autori: Cojocaru Andrei, master AAT, an II
Crainiciuc Cozmin, master AAT, an II
Chiriac Cristi-Ionuț, master AAT, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia-Elena Țuclea

16. Fluctuația de personal în Raiffeisen Bank

Autor: Paria Andreea Ruxandra, master AAT, an II
Piloiu Bianca Mihaela, master AAT, an II
Cond.șt.: prof.univ.dr. Olimpia State

17. HR-ul într-o altă perspectivă – Hotel Caro

Autori: Săndulean Anca-Mihaela, master AAT, an I
Cond.șt.: prof.univ.dr. Olimpia State

18. Impactul ambalajelor asupra calității și siguranței vinurilor

Autor: Drăgan Cristina, master MCEPC, an I
Cond.șt.: prof.univ.dr. Magdalena Bobe

19. Căi de motivare în muncă a tinerilor în perioada de post-criză sanitară și pre-criză economică

Autor: Drăgan Cristina, master MCEPC, an I
Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia-Elena Țuclea

20. Evaluarea performanței în muncă – motivator sau inhibitor al implicării angajaților în activități organizaționale complexe

Autor: Milescu Maria Teodora, master MCEPC, an I
Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia-Elena Țuclea

Pași importanți

  • finalizarea titlului lucrării împreună cu conducătorul ştiinţific – cadrul didactic ce vă îndrumă în elaborarea acesteia;
  • înscrierea în intervalul 6 – 20 martie 2023 cu titlul exact al lucrării, la adresa de e-mail ionescu@com.ase.ro pentru coordonatori științifici de la Departamentul Business, Științele Consumatorului și Managementul Calității, respectiv la adresa cristina.pop@com.ase.ro pentru coordonatori științifici de la Departamentul de Turism și Geografie, pe una din secţiunile de mai sus;
  • trimiterea formei finale a lucrării în intervalul3 – 4 aprilie 2023   5 aprilie la adresele de e-mail de mai sus;
  • afișarea programării susţinerilor pentru 6 aprilie 2023 la https://bt.ase.ro/sesiunea stiintifica/

Proiectele vor fi evaluate de o comisie din care va face parte și un reprezentant al studenților.

Avantajele participării

  • plus de experienţă în elaborarea şi susţinerea unei lucrări ştiinţifice (lucrare de licenţă, disertaţie);
  • punct forte în C.V.;
  • diplome şi premii;
  • posibilitatea de a vă fi publicată lucrarea, în colecția Business and Tourism student working papers https://bt-workingpapers.ase.ro/working-papers-2022/;
  • şansa de a fi selecţionaţi pentru a reprezenta facultatea la una dintre secţiunile Olimpiadei Naţionale a Economiştilor în Formare;
  •  şansa locului I la nivel de facultate şi calificarea la etapa pe universitate, cu posibilitatea obţinerii unei burse de cercetare pentru un întreg an universitar.