Sesiunea științifică – 2019

FELICITĂRI ŞI MULŢUMIRI PARTICIPANŢILOR LA SESIUNEA

ŞTIINŢIFICĂ STUDENŢEASCĂ din 11-12 aprilie 2019!

Lucrările sesiunii ştiinţifice studenţeşti, ETAPA I – PE SECŢIUNI, ediţia 2019, s-au încheiat.

Felicitări autorilor şi conducătorilor ştiinţifici ai comunicărilor distinse, precum şi celorlalţi autori şi conducători ştiinţifici.

Mulţumiri le datorăm membrilor biroului (“juriului”) precum şi sponsorilor. Şi în acest an, a fost numit ca secretar al biroului un student. În organizarea manifestării am beneficiat şi de sprijinul serviciilor de secretariat ale departamentelor facultăţii.

Facultatea de Business şi Turism a organizat în cadrul Sesiunii Ştiinţifice Studenţeşti 2019 – 2 secţiuni:

„Administrarea afacerilor” (secţiunea pentru licenţă) și

„Excelenţă în business” (secţiunea pentru masterat).

Au fost înscrise în program 29 lucrări la secţiunea pentru licenţă şi 17 lucrări la secţiunea pentru master.

Şi în acest an, diplomelor le-au fost adăugate şi alte recompense:

  • pentru lucrările cu premii, câştiguri în bani din partea ASE București, la fiecare secţiune au fost acordate 3 premii şi 2 menţiuni (360, 285, 210 şi 180 lei, pentru locurile I, II, III şi respectiv, menţiuni; suma totală din partea ASE București2 430 lei);
  • s-au adăugat premii deosebite din partea sponsorilor, care au citit lucrările în avans, au fost invitați în jurii și au decis ce lucrări premiază:
    • 6 825,17 lei + TVA, oferiți de TRAVELPORT ROMÂNIA SERVICES, reprezentând contravaloarea a 6 Cursuri Travelport Smartpoint; plus suplimentarea cu 1 curs, în final fiind 7 studenți beneficiari;
    • 7 700 lei oferiți de C. PIERRE CONSULTING, respectiv:

– 4 premii pentru 4 lucrări reprezentând servicii de cazare pentru câte 3 nopți, în valoare de 500 lei fiecare, la Hostel Pierre 3* din Costinești.

– 5 premii în bani: pentru 2 studenți la master în valoare totală de 500 lei; pentru 3 studenți licență în valoare totală de 600 lei.

– 9 premii pentru 9 studenți reprezentând sesiuni de COACHING 4 GROWTH în valoare totală de 1 800 de lei.

– 20 premii pentru 20 studenți reprezentând sesiuni de workshop în valoare totală de 2 000 de lei.

– 3 mențiuni pentru 3 studenți reprezentând câte un INSTRUMENT de scris marca Parker în valoare totală de 300 de lei.

– 8 cărți în valoare totală de 500 de lei.

  • 6 000 lei (6 burse studențești a câte 1000 lei fiecare) oferite de McDONALD’S ROMÂNIA;
  • 1 111 lei în experiențe oferite de VEEAM Software România, respectiv:
  • Premiul 1- Bilete la Therme pentru 2 câștigători și 3 prieteni, respectiv 1 prieten;
  • Premiul 2- Bilet la Cinema Afi VIP pentru câștigător și 3 prieteni;
  • Premiul 3- Bilet la Escape Room – pentru câștigător plus 2 prieteni;
  • alți sponsori: 6 premii oferite de Unilever;
  • au fost oferite diplome din partea ASE şi a Facultăţii de Business şi Turism pentru fiecare participant, precum și servicii de catering pentru aceștia;
  • toate lucrările cu premii şi menţiuni s-au constituit într-un portofoliu din care vor fi selectate lucrările participante în anul 2019 la Olimpiada Naţională a Economiştilor ȋn Formare.
  1. Premiile acordate de către ASE (locurile I, II, III şi respectiv, 2 menţiuni):
  • „Excelenţă în business” (secţiunea pentru masterat)

  1. Cercetare privind percepţia angajaţilor cu privire la propria contribuţie la crearea avantajului concurenţial în hotelurile de lux din Bucureşti

Autor: Voicu Aura Mihaela, master AAT

Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Elena Țuclea

  1. Voluntariatul – premisă a dezvoltării umane

Autor: Cepoiu Georgiana Mihaela – master AAC

Mirea Cosmin Nicolae – master AAC

Cond.șt.: prof.univ. Mihaela Pădurean

  1. The influence of team building on the behavior of the employess

Autor: Stirboiu Teodora, master EBS, an I

Petriceanu Anca, master EBS, an I

Petcu Teodora, master EBS, an I

Saveliev Ana Maria, master EBS, an I

Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Elena Țuclea

  1. Formarea personalului prin inovare si performanta. Studiu de caz in compania EUROWAG – W.A.G. payment solutions

Autor: Craiu Dora Maria,  master AAC – an I

Cristache Ana Maria, master AAC – an I

Cond. şt.: prof. univ. dr. Olimpia State

  1. RING – Inelul Smart Magic. Studiu de caz: Cercetare etnografică pentru lansarea unui nou produs high tech

Autor: Vingărzan Andreea-Ioana – master MCEPC

Cond.șt.: conf.univ.dr. Simona Lelia Voinea

„Administrarea afacerilor” (secţiunea pentru licenţă)

  1. Care este percepția studenților economiști cu privire la o carieră în vânzări?

Autor: Diaconescu Vlad  – Facultatea de Business și Turism, an II

Cond.șt.: prof.univ.dr. Gabriela Țigu

  1. Untold – reper al turismului de festival din România

Autori: Trăistaru Raluca Elena – Facultatea de Business şi Turism, an II

Nedelcu Aneta Alexandra – Facultatea de Business şi Turism, an II

Cond.şt.: conf.univ.dr. Mădălina Ţală

  1. Eco-eficiență și sustenabilitate în cazul afacerilor din sfera comerțului

Autor: Barbu Ionuț-Viorel, Facultatea de Business și Turism, an I

Cond. şt.: conf. univ. dr. Irina Albăstroiu

  1. Testarea viabilităţii unei oportunităţi antreprenoriale –cazul clubului tematic PuzzleClub

Autori: Pavelescu Nicole-Alicia, Facultatea de Business și Turism, an II

Nicolae Ana-Florina, Facultatea de Business și Turism, an II

Cond. şt.: prof. univ. dr. Mariana Drăguşin

  1. Studiu privind utilizarea mediei sociale pentru dezvoltarea afacerilor

Autor: Grumăzescu Irina-Mihaela, Facultatea de Business și Turism, an II

Cond. şt.: lect. univ. dr. Răzvan Dina

  1. Premiile acordate de către sponsori:
  • TRAVELPORT ROMANIA SERVICES

„Excelenţă în business” (secţiunea pentru masterat)

 

  1. Surse de avantaj concurențial în agențiile de turism

Autor: Răduță Adriana Ioana, master AAT – an II

Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Țuclea

  1. Percepţia clienţilor cu privire la influenţa mediului extern asupra calităţii serviciilor unui restaurant

Autori: Popa Ancuţa, master AAT, an II

Preda Ramona, master AAT, an II

Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Elena Țuclea

  1. Cercetare privind percepţia angajaţilor cu privire la propria contribuţie la crearea avantajului concurenţial în hotelurile de lux din Bucureşti

Autor: Voicu Aura Mihaela, master AAT

Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Elena Țuclea


„Administrarea afacerilor” (secţiunea licenţă)

  1. Modele şi practici de succes în afacerile din sfera digitală

Autor: Beteringhe Ştefan-Cristian, Facultatea de Business și Turism, an I

Cond. şt.: conf. univ. dr. Irina Albăstroiu

  1. Strategia Low-Cost a Marilor Companii Aeriene. Analiza și Previziuni

Autor: Dascal LaurențiuFacultatea de Business și Turism, an II

Cond. şt.: prof.univ.dr. Olimpia State

  1. Preferința generației millenials pentru experiențe senzoriale noi și turismul întunecat

Autor: Calin Florena-Carmen, Business și Turism, an III

Cond. şt.: prof.univ.dr. Olimpia State

  • S.C. PIERRE CONSULTING:

Excelenţă în business” (secţiunea pentru masterat)

– 1 premiu pentru 1 lucrare reprezentând servicii de cazare pentru 3 nopți, în valoare de 500 lei, la Hostel Pierre 3* din Costinești.

  1. Designul şi estetica ambientului unei cofetării Bio & Low Carb: o perspectivă ce adaugă valoare

Autor: Dumitru Andreea-Georgiana, master BUSINESS, an II

Cond. şt.: prof. univ. dr. Rodica Pamfilie

– 2 premii în bani pentru 2 studenți la master în valoare totală de 500 lei.

  1. Voluntariatul – premisă a dezvoltării umane

Autor: Cepoiu Georgiana Mihaela – master AAC

Mirea Cosmin Nicolae – master AAC

Cond.șt.: prof.univ. Mihaela Pădurean

– 4 premii pentru 4 studenți reprezentând sesiuni de COACHING 4 GROWTH în valoare totală de 800 de lei.

  1. Formarea personalului prin inovare si performanta. Studiu de caz in compania EUROWAG – W.A.G. payment solutions

Autor: Craiu Dora Maria,  master AAC – an I

Cristache Ana Maria, master AAC – an I

Cond. şt.: prof. univ. dr. Olimpia State

  1. Percepţia clienţilor cu privire la influenţa mediului extern asupra calităţii serviciilor unui restaurant

Autori: Popa Ancuţa, master AAT, an II

Preda Ramona, master AAT, an II

Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Elena Țuclea

– 4 premii pentru 4 studenți reprezentând sesiuni de workshop în valoare totală de 400 de lei.

  1. Surse de avantaj concurențial în agențiile de turism

Autor: Răduță Adriana Ioana, master AAT – an II

Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Țuclea

  1. Cercetare privind percepţia angajaţilor cu privire la propria contribuţie la crearea avantajului concurenţial în hotelurile de lux din Bucureşti

Autor: Voicu Aura Mihaela, master AAT

Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Elena Țuclea

  1. Contrafacerea produselor de marochinărie – contextualizare europeană şi naţională

Autor: Onea Florina-Roxana-  master AAC, an II

Cond. şt.: conf. univ. dr. Nela Popescu

  1. RING – Inelul Smart Magic. Studiu de caz: Cercetare etnografică pentru lansarea unui nou produs high tech

Autor: Vingărzan Andreea-Ioana – master MCEPC

Cond.șt.: conf.univ.dr. Simona Lelia Voinea

– 2 mențiuni pentru 2 studenți reprezentând câte un INSTRUMENT de scris marca Parker în valoare totală de 200 de lei.

  1. The influence of team building on the behavior of the employess

Autor: Stirboiu Teodora, master EBS, an I

Petriceanu Anca, master EBS, an I

Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Elena Țuclea

  • „Administrarea afacerilor” (secţiunea licenţă)

 

– 3 premii pentru 3 lucrări reprezentând servicii de cazare pentru câte 3 nopți, în valoare de 500 lei fiecare, la Hostel Pierre 3* din Costinești.

  1. Rolul asociațiilor studențești în cariera studenților

Autor: Preda Maria Diana, Business si Turism, an II,

Cond. şt.: prof.univ.dr. Olimpia State

  1. Untold – reper al turismului de festival din România

Autori: Trăistaru Raluca Elena – Facultatea de Business şi Turism, an II

Nedelcu Aneta Alexandra – Facultatea de Business şi Turism, an II

Cond.şt.: conf.univ.dr. Mădălina Ţală

  1. Eco-eficiență și sustenabilitate în cazul afacerilor din sfera comerțului

Autor: Barbu Ionuț-Viorel, Facultatea de Business și Turism, an I

Cond. şt.: conf. univ. dr. Irina Albăstroiu

– 3 premii în bani pentru 3 studenți licență în valoare totală de 600 lei.

  1. Care este percepția studenților economiști cu privire la o carieră în vânzări?

Autor: Diaconescu Vlad  – Facultatea de Business și Turism, an II

Cond.șt.: prof.univ.dr. Gabriela Țigu

  1. Studiu privind impactul orelor suplimentare de lucru asupra vieţii profesionale şi personale a angajaţilor

Autor: Badea Ana Maria – Facultatea de Business şi Turism, an II

Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Elena Țuclea

  1. Franciza, esența succesului de inițiere în afaceri

Autor: Pruteanu Emanuela Andreea–Facultatea de Business și Turism, an I

Cond.șt.: conf.univ.dr. Andreea Săseanu

– 5 premii pentru 5 studenți reprezentând sesiuni de COACHING 4 GROWTH în valoare totală de 1 000 de lei.

  1. Preferința generației millenials pentru experiențe senzoriale noi și turismul întunecat

Autor: Calin Florena-Carmen, Business și Turism, an III

Cond. şt.: prof.univ.dr. Olimpia State

  1. Studiu privind utilizarea mediei sociale pentru dezvoltarea afacerilor

Autor: Grumăzescu Irina-Mihaela, Facultatea de Business și Turism, an II

Cond. şt.: lect. univ. dr. Răzvan Dina

  1. O aventură în România

Autor: Torofleacă Daniela-Cristiana, Business si Turism,an II,

Cond. şt.: prof.univ.dr. Olimpia State

  1. Testarea viabilităţii unei oportunităţi antreprenoriale –cazul clubului tematic PuzzleClub

Autori: Pavelescu Nicole-Alicia, Facultatea de Business și Turism, an II

Nicolae Ana-Florina, Facultatea de Business și Turism, an II

Cond. şt.: prof. univ. dr. Mariana Drăguşin

– 16 premii pentru 16 studenți reprezentând sesiuni de workshop în valoare totală de 1 600 de lei.

  1. Social value of public services

Autor: Vieriu Alina Maria, Business și Turism, an III

Cond.șt.: prof.univ.dr. Gabriela Stănciulescu

  1. Aspecte generale privind valorificarea potenţialului turistic din zona Vălenii de Munte

Autor: Tache Stefan Vasile – Facultatea de Business și Turism, an III

Cond.şt.: prof.univ.dr. Puiu Nistoreanu

  1. Tinerii și fenomenul turistic religios

Autor: Bărîcă Anastasie – Facultatea de Business și Turism, an III

Cond.şt.: conf.univ.dr. Mădălina Ţală

  1. Aplicabilitatea tehnologiei blockchain în cazul criptomonedelor. Oportunităţi şi provocări

Autor: Răducanu Alexandra-Elena, Facultatea de Business și Turism, III

Cond. şt.: conf. univ. dr. Irina Albăstroiu

  1. Studiu privind evoluția și dezvoltarea autoturismelor viitorului

Autor:  Băețică Denisa, Facultatea de Business și Turism, an II

Bădărău Elena, Facultatea de Business și Turism, an II

Cond. şt.: prof.univ.dr. Olimpia State

  1. Uniunea Europeană și riscurile geopolitice actuale – Brexit

Autor: Laur Viorel – Facultatea de Management, an III

Cond.şt.: conf.univ.dr. Liviu Bogdan Vlad

  1. Efectele geopolitice ale Holocaustului

Autori: Tacu Ana-Maria – Facultatea de Management, an III

Stroe Ana-Maria – Facultatea de Management, an III

Stoica Andreia Cristina – Facultatea de Management, an III

Cond.şt.: conf.univ.dr. Liviu Bogdan Vlad

  1. Stalin și ideologia stalinistă

Autor: Cătălin Bogdan-Nicolae – Facultatea de Management, an III

Cond.şt.: conf.univ.dr. Liviu Bogdan Vlad

  1. Religia – Factor geopolitic

Autor: Clodeanu Emanuel – Facultatea de Management, an III

Cond.şt.: conf.univ.dr. Liviu Bogdan Vlad

  1. Primăvara arabă

Autor: Leasă Cristina – Facultatea de Management, an III

Cond.şt.: conf.univ.dr. Liviu Bogdan Vlad

  1. Modele şi practici de succes în afacerile din sfera digitală

Autor: Beteringhe Ştefan-Cristian, Facultatea de Business și Turism, an I

Cond. şt.: conf. univ. dr. Irina Albăstroiu

  1. Strategia Low-Cost a Marilor Companii Aeriene. Analiza și Previziuni

Autor: Dascal LaurențiuFacultatea de Business și Turism, an II

Cond. şt.: prof.univ.dr. Olimpia State

  1. Atitudinea consumatorilor români faţă de produsele faire trade

Autor: Dumitrescu Andriana Daria Mihaela, Business şi Turism, an II

Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Elena Țuclea

– 1 mențiune pentru 1 student reprezentând un INSTRUMENT de scris marca Parker în valoare de 100 de lei.

  1. Mediul de Business din România… păreri ale întreprinzătorilor

Autor: Rus Alexandra-Bianca, Facultatea de Business și Turism, an II

Cond. şt.: lect. univ. dr. Raluca-Mariana Grosu

  • McDONALD’S ROMÂNIA

 

„Excelenţă în business” (secţiunea pentru masterat)

 

  • 3 burse studențești a câte 1000 lei fiecare:
  1. Voluntariatul – premisă a dezvoltării umane

Autor: Cepoiu Georgiana Mihaela – master AAC

Mirea Cosmin Nicolae – master AAC

Cond.șt.: prof.univ. Mihaela Pădurean

  1. Formarea personalului prin inovare si performanta. Studiu de caz in compania EUROWAG – W.A.G. payment solutions

Autor: Craiu Dora Maria,  master AAC – an I

Cristache Ana Maria, master AAC – an I

Cond. şt.: prof. univ. dr. Olimpia State

  1. The influence of team building on the behavior of the employess

Autor: Stirboiu Teodora, master EBS, an I

Petriceanu Anca, master EBS, an I

Petcu Teodora, master EBS, an I

Saveliev Ana Maria, master EBS, an I

Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Elena Țuclea

„Administrarea afacerilor” (secţiunea licenţă)

  • 3 burse studențești a câte 1000 lei fiecare:
  1. Care este percepția studenților economiști cu privire la o carieră în vânzări?

Autor: Diaconescu Vlad  – Facultatea de Business și Turism, an II

Cond.șt.: prof.univ.dr. Gabriela Țigu

  1. Preferința generației millenials pentru experiențe senzoriale noi si turismul întunecat

Autor: Calin Florena-Carmen, Business și Turism, an III

Cond. şt.: prof.univ.dr. Olimpia State

  1. Untold – reper al turismului de festival din România

Autori: Trăistaru Raluca Elena – Facultatea de Business şi Turism, an II

Nedelcu Aneta Alexandra – Facultatea de Business şi Turism, an II

Cond.şt.: conf.univ.dr. Mădălina Ţală

 

  • VEEAM Software România

 

  • „Excelenţă în business” (secţiunea pentru masterat)
  • Premiul 1- Bilete la Therme pentru 1 câștigător și 3 prieteni:

 

  1. The influence of team building on the behavior of the employess

Autor: Stirboiu Teodora, master EBS, an I

Petriceanu Anca, master EBS, an I

Petcu Teodora, master EBS, an I

Saveliev Ana Maria, master EBS, an I

Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Elena Țuclea

 

  • „Administrarea afacerilor” (secţiunea licenţă)
  • Premiul 1- Bilete la Therme pentru 1 câștigător și 1 prieten:
  1. Care este percepția studenților economiști cu privire la o carieră în vânzări?

Autor: Diaconescu Vlad  – Facultatea de Business și Turism, an II

Cond.șt.: prof.univ.dr. Gabriela Țigu

  • Premiul 2- Bilet la Cinema Afi VIP pentru câștigător și 3 prieteni:
  1. Rolul asociațiilor studențești în cariera studenților

Autor: Preda Maria Diana, Business si Turism, an II,

Cond. şt.: prof.univ.dr. Olimpia State

  • Premiul 3- Bilet la Escape Room – pentru câștigător plus 2 prieteni:
  1. Studiu privind impactul orelor suplimentare de lucru asupra vieţii profesionale şi personale a angajaţilor

Autor: Badea Ana Maria – Facultatea de Business şi Turism, an II

Cond.șt.: prof.univ.dr. Claudia Elena Țuclea

 

  • UNILEVER

„Excelenţă în business” (secţiunea pentru masterat)

  1. Designul şi estetica ambientului unei cofetării Bio & Low Carb: o perspectivă ce adaugă valoare

Autor: Dumitru Andreea-Georgiana, master BUSINESS, an II

Cond. şt.: prof. univ. dr. Rodica Pamfilie

  1. Contrafacerea produselor de marochinărie – contextualizare europeană şi naţională

Autor: Onea Florina-Roxana-  master AAC, an II

Cond. şt.: conf. univ. dr. Nela Popescu

 

          „Administrarea afacerilor” (secţiunea licenţă)

  1. Social value of public services

Autor: Vieriu Alina Maria, Business și Turism, an III

Cond.șt.: prof.univ.dr. Gabriela Stănciulescu

  1. Investițiile pieței de capital si impactul asupra serviciilor turistice

Autor: Vîrjan Vlad – Facultatea de Business și Turism, an I

Cond.șt.: prof.univ.dr. Gabriela Țigu

  1. Religia – Factor geopolitic

Autor: Clodeanu Emanuel – Facultatea de Management, an III

Cond.şt.: conf.univ.dr. Liviu Bogdan Vlad

  1. Primăvara arabă

Autor: Leasă Cristina – Facultatea de Management, an III

Cond.şt.: conf.univ.dr. Liviu Bogdan Vlad

ETAPA a II-a constă în premierea de către ASE cu o bursă de performanţă, în anul universitar 2019-2020 fiecare facultate va putea beneficia de o bursă de performanţă pentru rezultate deosebite în activitatea de cercetare științifică. Studenții care au primit premii ASE în cadrul etapei I se pot califica şi pentru burse de excelenţă. Acestea se vor acorda conform Metodologiei de acordare a burselor, care poate fi accesată la adresa:

http://social.ase.ro/burse

Mulțumiri deosebite sponsorilor pentru implicare și suport!

Felicitări călduroase tuturor autorilor şi conducătorilor ştiinţifici!

Prodecan Facultatea de Business şi Turism

Prof. Univ. dr. Olimpia State