Obligațiile
concesionarului sunt:
wutilizarea unor spații
adecvate și echipate corespunzător exigențelor comercializării produselor de marcă;
wasigurarea personalului
competent;
wasigurarea serviciilor
care însoțesc vânzarea și a service-ului post vânzare la standardul convenit cu
producătorul;
wexistența, în unitate,
a unui stoc suficient de produse și piese de schimb;
wrealizarea acțiunilor
promoționale convenite, inclusiv participarea la târguri și saloane;
wfurnizarea
informațiilor stabilite;
wplata produselor livrate
în condițiile contractului (de obicei, după vânzarea către clientul concesionarului);
wrespectarea prețului de
vânzare către clienți, convenit cu furnizorul;
wîndeplinirea unor
obiective privind volumul vânzărilor, stabilite cu furnizorul. |
Drepturile
concesionarului sunt:
wsă beneficieze de
aprovizionare conformă comenzilor cu toate produsele care fac obiectul contractului;
wsă folosească numele producătorului cu mențiunea distribuitor sau concesionar;
wsă beneficieze de
asistență tehnică în formarea personalului, organizarea vânzării, cunoașterea
produselor;
wsprijin în promovarea
vânzărilor: prin eșantioane, machete, prospecte, pliante, detalii tehnice, organizarea
unor manifestări, nominalizarea în campaniile publicitare realizate de producător;
wstabilirea prețului de
vânzare astfel încât să conțină o marjă acoperitoare a cheltuielilor
concesionarului și o cotă de beneficiu acceptată. |