BIBLIOGRAFIE SELECTIVĂ:
1.
Aaker, David A.:
Strategic market management, John Wiley & Sons, Inc., New York, 1998
2.
Allaire, Y.,
Fîrșirotu, M. Management strategic, Editura Economică, București, 1998.
3.
Atanasiu, A. - Dreptul muncii,
Editura Oscar Print, București, 1999.
4.
Balaure,V. (coordonator)
Marketing, Editura Uranus, București, 2000;
5.
Barrow, P., Braun, R. - The Business
Plan Workbook, Kogan Page Ltd., Londra, 1992.
6.
Bărbulescu, C., Gavrilă, T. (coordonatori)
Economia și gestiunea întreprinderii, ediția a II-a,
Editura Economică, Bucuresti, 1999.
7.
Bob, C. (coordonator) - Economia
întreprinderii, Editura ASE, 1997.
8.
Bruhn, M. Orientarea spre clienți.
Temelia afacerii de succes, Editura Economică, București, 2001;
9.
Cărpenaru, S. D.- Drept comercial
român, Editura All, București, 1998.
10.Coase, R. H.- The Firm, the Market and the Law, The
11.Costariol M.,: The Development of The SME Sector in Romania, CAN
Veneto &
Euro-In-Library, Venetia, 1993;
12.Coulter, M., Entrepreneurship in
action, Prentice Hall, NewJersey, 2001;
13.Darbelet, M., Izard, L., Scaramuzza,
M. - Economie dentreprise, Edition Foucher, Paris, 1993.
14.Davies, G., Harris, K.- The
independent retailer, Mac Millan Education
LTD, 1990.
15.Deac,V.; Bâgu, C. Strategia
firmei, Editura Eficient, București, 2000;
16.Deaconu A., Economia
întreprinderii, Editura Didactică și Pedagogică, București, 2002;
17.Decker,
18.Dochia, A. Contribuția noilor firme private la schimbările
structurale din Economia românească, în volumul: Tranziția economică în România.
Trecut prezent și viitor, Centrul Român de Politici Economice, București, 1999.
19.Drucker, P. Innovation and
Entrepreneurship: Practice and Principles, Harper & Row,
20.Dubois, P.L., Mansillon, G.
Techniques commerciales et negociation, Foucher, Paris, 1984.
21.Florescu, C. (coordonator) -
Marketing, Editura Marketer, București, 1992.
22.Florescu, C.; Mâlcomete, P.;
Pop, N. Al. (coordonatori) Marketing. Dictionar explicativ, Editura Economică,
București, 2003;
23.Gibson, J., Ivancevich, J.,
Donnelly, J. - Organizations - Behavior; Structure; Processes, Ed. Irwin, 1988.
24.Hill, Charles W.
L.; Johnes, Gareth R.: Strategic Management. An Integrated Approach, Houghton Mifflin
Company, Boston, 1998;
25.Hirt, Geoffrey
A.; Block, Stanley B.: Fundamentals of Investment Management, McGraw-Hill International
Editions, Singapore, 1999;
26.Hofmann, L., - Allgemeine
Betriebswirtschaftslehre, Verlag Europa-Lehrmittel, 1990.
27.Hopkins, L.- Budgeting for Business,
Kogan Page Ltd,
28.Hoza, M. G.- Întreprinderea
secolului XXI. Întreprindere inteligentă, Editura Economică, București, 2001;
29.Inamori, K. Oameni & Profit.
O filosofie economică pentru secolul XXI. Editura
Economică, București, 1998;
30.Ionescu, Gh. Gh. Cultura
afacerilor. Modelul american, Editura Economică, București, 1977;
31.Kerbalek,
32.Kerbalek,
33.Klenk, J.; Reineke, R.D.;
Philipp, C.; Schmitz, N. - Privatizarea în
țările în tranziție și în curs de dezvoltare. Strategii, consultanță, experiențe,
Editura Economică, București, 1997.
34.Kotler, Ph. - Managementul
marketingului, Editura Teora, Bucuresti, 1997.
35.Kugler,
G., - Wirtschaftslehre groß- und Außenhandel, Verlag
Europa-Lehrmittel, 1990.
36.Kuriloff, A.H., Hemphill J.M.Jr. -
Starting and Managing the Small Bussines, Mc Graw Hill, 1988,
37.Loyd, R.L., Muth, H.P., Gerlach
F.H.- Planul de afaceri, Coediție: Casa de editura Capital și Editura Expert, 1997.
38.Lück, W. -
Lexikon der Betriebswirtschaft, Verlag Moderne Industrie, 1990.
39.March, J. G.,
Simon, H. A., - Les Organisations, Dunod, 1979.
40.Martinet, A. Ch.;
Silem, A. Lexique de gestion, Editions
Dalloz, Paris, 2000.
41.Maynard, H.B. - Conducerea activității
economice, Editura Tehnică, 1970.
42.Megginson, L.C., Scott, Ch. R.,
Trueblood, L. R., Megginson, W. Succesful Small Business Management, BPI Irwin, 1988.
43.Mihuleac, E. -
Bazele managementului, Editura Romfel, București, 1993.
44.Minea, M.Ș. - Constituirea
societăților comerciale, Editura Lumina Lex, București, 1996.
45.Moldoveanu, G.
Analiza organizațională, Editura
Economică, București, 2000
46.Mugler, J. -
Betriebswirtschaftslehre der Klein und Mittelbetriebe, Springer-Verlag, Wien New York,
1993.
47.Müller-Hagedorn,
L. - Handelsmarketing, verlag Kohlhammer, 1983.
48.Müller-Hagedorn,
L. - Einfuhrung in das Marketing, Wissenschaftliche Buchgesellschaft, Darmstadt, 1990.
49.Nicolescu, O., Verboncu, I. - Management, Editura Economică,
București, 1996.
50.Patriche, D. - Tratat de
Economia Comerțului, Editura Eficient, București, 1998;
51.Patriche, D. (coordonator)
- Meseria de comerciant, Editura Didactică și Pedagogică, R.A., Bucuresti, 1995.
52. Pickle, H.B., Abrahamson R. - Small Business
Management, Editura Irwin, 1990.
53.Porter, M.E.- Competitive Strategy,
The Free Press,
54.Porter, M.E. The Competitive
Advantage of Nations, The Free Press,
55.Ristea, A.L., Tudose, C., Ioan
Franc, V. Tehnologie comerciala, Editura Expert, Bucuresti, 1995.
56.Roux, D. -
Analyse economique et gestion de lentreprise, Bordas, Paris, 1986.
57.Russu, C.- Managementul
întreprinderilor mici și mijlocii, Editura
Expert, București, 1996.
58.Sasu, C.,
Bernier, R.E. Enciclopedia întreprinzătorului, Editura Economică, București, 1999;
59.Scheuch, Fritz -
Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, Marketing, Service Fachverlag, Wien, 1990.
60.Schierenbeck, H.
Grundzüge der Betriebswirtschaftslehre, R. Oldenbourg Verlag, München, Wien, 1999.
61.Silbiger, S. - MBA în 10 zile: ce se învață în cele mai bune
universități americane, Casa de Editură
ANDRECO, București,
1999 ;
62.Stănescu, C., Ișfănescu, A.,
Băicuși, A.- Analiza economico-financiară, Editura Economică, Bucuresti, 1996.
63.Steinbuch,
P.,Olfert, K.,- Kompendium der praktischen Betriebswirtschaft. Personalwirtschaft, Kiehl
Verlag, 1995.
64.Stewart Howe, W. - Retailing
Management, Ed. Mac Millan
Education Ltd.,
65.Tăchiciu,
Laurențiu; Popescu, Nela; Cucu, Adrian: Tranzacții comerciale. Note de curs, Editura
Gruber, București, 2003
66.Tellier, Y.; Rovența-Frumușani,
D. (editori) Resurse umane și dezvoltare
organizațională, Editura Cavallioti, București, 1999.
67.Toffler, A.
Corporația adaptabilă, Editura Antet, București, 1999;
68.Toma S., Economia
și gestiunea întreprinderii, Editura Universitară, București, 2003;
69.Vișean, M.: -
Alternative strategice ale firmelor de comerț, Editura A.S.E., București, 2002
70.Weber, W.-
Einfuhrung in die Betriebswirtschaftslehre, Gabler, 1993;
71.Williamson, O. E.; Winter, S. G.
Natura firmei origini, evoluție și deyvoltare, Editura Sedona,
72.Wöhe, G. - Einfuhrung in
die Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, Verlag Franz Vahlen, Munchen, 1986.
73.Zahiu, L.
Economia intreprinderii, Editura ASE, Bucuresti, 2002
74.*** Academie des
sciences commerciales, Dictionnaire commercial, Hachette, 1989.
75.***
Eurofit-test-Handel, Wirtschaftsforderunginstitut der Handelskammer Wien, 1990.
76.*** Gabler - Wirtschaftslexikon, Verlag Dr. Th.
Gabler, Wiesbaden, 14. Aufl. 1998.
77.*** Legea nr 31/1990 privind societățile
comerciale, republicată în 1998.
78.*** Livre Blanc
sur le commerce. Commission Europeenne, Bruxelles, 1999;
79.*** Livre blanc de la création dentreprise, issu
des travaux du Salon des Entrepreneurs, édité par lAssociation NOUVELLES ENTREPRISES,
1998.
80.*** Manualul
întreprinzatorului de succes, Fundația
Centrul Român Pentru Întreprinderi Mici și
Mijlocii, C.R.I.M.M., 1995.
81.*** Manualul patronului de firmă,
Intermedia Ltd., 1993.
82.*** Marketing
Tips und Hinweise für Praktiker, WIFI, Wien,
1991.
83.*** Plan d
affaires interactif, Centre de services aux entreprises du Canada, http://pegasus.cbscs.org:5000/
84.*** Raport
anual aupra sectorului privat de întreprinderi mici si mijlocii din România, Fundatia
CRIMM, Bucuresti, 1998.