BIBLIOGRAFIE  SELECTIVĂ:

 

1.    Aaker, David A.: Strategic market management, John Wiley & Sons, Inc., New York, 1998

2.    Allaire, Y., Fîrșirotu, M. – Management strategic, Editura Economică, București, 1998.

3.    Atanasiu, A. - Dreptul muncii, Editura Oscar Print, București, 1999.

4.    Balaure,V. (coordonator) – Marketing, Editura Uranus, București, 2000;

5.    Barrow, P., Braun, R. - The Business Plan Workbook, Kogan Page Ltd., Londra, 1992.

6.    Bărbulescu, C., Gavrilă, T. (coordonatori) – Economia și gestiunea întreprinderii, ediția a II-a, Editura Economică, Bucuresti, 1999.

7.    Bob, C. (coordonator) - Economia întreprinderii, Editura ASE, 1997.

8.    Bruhn, M. – Orientarea spre clienți. Temelia afacerii de succes, Editura Economică, București, 2001;

9.    Cărpenaru, S. D.- Drept comercial român, Editura All, București, 1998.

10.Coase, R. H.- The Firm, the Market and the Law, The University of Chicago, Chicago Press,   1990;

11.Costariol M.,: The Development of The SME Sector in Romania, CAN Veneto & Euro-In-Library, Venetia, 1993;

12.Coulter, M., Entrepreneurship in action, Prentice Hall, NewJersey, 2001;

13.Darbelet, M.,  Izard, L.,  Scaramuzza, M. - Economie d’entreprise, Edition Foucher, Paris, 1993.

14.Davies, G., Harris, K.- The independent retailer,  Mac Millan Education LTD, 1990.

15.Deac,V.; Bâgu, C. – Strategia firmei, Editura Eficient, București, 2000;

16.Deaconu A., Economia întreprinderii, Editura Didactică și Pedagogică, București, 2002;

17.Decker, Ch. – Să câștigăm în afaceri cu Procter & Gamble, Editura Image, Bucure;ti, 1999

18.Dochia, A. – Contribuția noilor firme private la schimbările structurale din Economia românească, în volumul: Tranziția economică în România. Trecut prezent și viitor, Centrul Român de Politici Economice, București, 1999.

19.Drucker, P. – Innovation and Entrepreneurship: Practice and Principles, Harper & Row, New York,   1985.

20.Dubois, P.L., Mansillon, G. – Techniques commerciales et negociation, Foucher, Paris, 1984.

21.Florescu, C. (coordonator) - Marketing, Editura Marketer, București, 1992.

22.Florescu, C.; Mâlcomete, P.; Pop, N. Al. (coordonatori) – Marketing. Dictionar explicativ, Editura Economică, București, 2003;

23.Gibson, J., Ivancevich, J., Donnelly, J. - Organizations - Behavior; Structure; Processes, Ed. Irwin, 1988.

24.Hill, Charles W. L.; Johnes, Gareth R.: Strategic Management. An Integrated Approach, Houghton Mifflin Company, Boston, 1998;

25.Hirt, Geoffrey A.; Block, Stanley B.: Fundamentals of Investment Management, McGraw-Hill International Editions, Singapore, 1999;

26.Hofmann, L., - Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, Verlag Europa-Lehrmittel, 1990.

27.Hopkins, L.- Budgeting for Business, Kogan Page Ltd, London, 1994.

28.Hoza, M. G.- Întreprinderea secolului XXI. Întreprindere inteligentă, Editura Economică, București, 2001;

29.Inamori, K. – Oameni & Profit. O filosofie economică pentru secolul XXI. Editura Economică, București, 1998;

30.Ionescu, Gh. Gh. – Cultura afacerilor. Modelul american, Editura Economică, București, 1977;

31.Kerbalek, I. (coordonator) – Ghid de orientare antreprenorială a femeilor șomere, Editura CRIMM, București, 1998.

32.Kerbalek, I. (coordonator) – Economia întreprinderii, editura TIBO, București, 2002;

33.Klenk, J.; Reineke, R.D.; Philipp, C.; Schmitz, N. - Privatizarea în țările în tranziție și în curs de dezvoltare. Strategii, consultanță, experiențe, Editura Economică, București, 1997.

34.Kotler, Ph. - Managementul marketingului, Editura Teora, Bucuresti, 1997.

35.Kugler, G., - Wirtschaftslehre groß- und Außenhandel, Verlag Europa-Lehrmittel, 1990.

36.Kuriloff, A.H., Hemphill J.M.Jr. - Starting and Managing the Small Bussines, Mc Graw Hill, 1988,

37.Loyd, R.L., Muth, H.P., Gerlach F.H.- Planul de afaceri, Coediție: Casa de editura Capital și Editura Expert, 1997.

38.Lück, W. - Lexikon der Betriebswirtschaft, Verlag Moderne Industrie, 1990.

39.March, J. G., Simon, H. A., - Les Organisations, Dunod, 1979.

40.Martinet, A. Ch.; Silem, A. – Lexique de gestion, Editions Dalloz, Paris, 2000.

41.Maynard, H.B. - Conducerea activității economice, Editura Tehnică, 1970.

42.Megginson, L.C., Scott, Ch. R., Trueblood, L. R., Megginson, W. – Succesful Small Business Management, BPI Irwin, 1988.

43.Mihuleac, E. - Bazele managementului, Editura Romfel, București, 1993.

44.Minea, M.Ș. - Constituirea societăților comerciale, Editura Lumina Lex, București, 1996.

45.Moldoveanu, G. – Analiza organizațională, Editura Economică, București, 2000

46.Mugler, J. - Betriebswirtschaftslehre der Klein und Mittelbetriebe, Springer-Verlag, Wien New York, 1993.

47.Müller-Hagedorn, L. - Handelsmarketing, verlag Kohlhammer, 1983.

48.Müller-Hagedorn, L. - Einfuhrung in das Marketing, Wissenschaftliche Buchgesellschaft, Darmstadt, 1990.

49.Nicolescu, O.,  Verboncu, I. - Management, Editura Economică, București, 1996.

50.Patriche, D. - Tratat de Economia Comerțului, Editura Eficient, București, 1998;

51.Patriche, D. (coordonator) - Meseria de comerciant, Editura Didactică și Pedagogică, R.A., Bucuresti, 1995.

52. Pickle, H.B., Abrahamson R. - Small Business Management, Editura Irwin, 1990.

53.Porter, M.E.- Competitive Strategy, The Free Press, New York,1980.

54.Porter, M.E. – The Competitive Advantage of Nations, The Free Press, New York, 1990.

55.Ristea, A.L.,  Tudose, C.,  Ioan – Franc, V. – Tehnologie comerciala, Editura Expert, Bucuresti, 1995.

56.Roux, D. - Analyse economique et gestion de l’entreprise, Bordas, Paris, 1986.

57.Russu, C.- Managementul întreprinderilor mici  și mijlocii, Editura Expert, București,  1996.

58.Sasu, C., Bernier, R.E. – Enciclopedia întreprinzătorului, Editura Economică, București, 1999;

59.Scheuch, Fritz - Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, Marketing, Service Fachverlag, Wien, 1990.

60.Schierenbeck, H. – Grundzüge der Betriebswirtschaftslehre, R. Oldenbourg Verlag, München, Wien, 1999.

61.Silbiger, S. -  MBA în 10 zile: ce se învață în cele mai bune universități americane,  Casa de Editură ANDRECO, București, 1999 ;

62.Stănescu, C., Ișfănescu, A., Băicuși, A.- Analiza economico-financiară, Editura Economică, Bucuresti, 1996.

63.Steinbuch, P.,Olfert, K.,- Kompendium der praktischen Betriebswirtschaft. Personalwirtschaft, Kiehl Verlag, 1995.

64.Stewart Howe, W. - Retailing Management, Ed. Mac Millan Education Ltd., Hong Kong, 1992.

65.Tăchiciu, Laurențiu; Popescu, Nela; Cucu, Adrian: Tranzacții comerciale. Note de curs, Editura Gruber, București, 2003

66.Tellier, Y.; Rovența-Frumușani, D. (editori) – Resurse umane și dezvoltare organizațională, Editura Cavallioti, București, 1999.

67.Toffler, A. – Corporația adaptabilă, Editura Antet, București, 1999;

68.Toma S., Economia și gestiunea întreprinderii, Editura Universitară, București, 2003;

69.Vișean, M.: - Alternative strategice ale firmelor de comerț, Editura A.S.E., București, 2002

70.Weber, W.- Einfuhrung in die Betriebswirtschaftslehre, Gabler, 1993;

71.Williamson, O. E.; Winter, S. G. – Natura firmei – origini, evoluție și deyvoltare, Editura Sedona, Timișoara, 1997;

72.Wöhe, G.  - Einfuhrung in die Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, Verlag Franz Vahlen, Munchen, 1986.

73.Zahiu, L. – Economia intreprinderii, Editura ASE, Bucuresti, 2002

74.*** Academie des sciences commerciales, Dictionnaire commercial, Hachette, 1989.

75.*** Eurofit-test-Handel, Wirtschaftsforderunginstitut der Handelskammer Wien, 1990.

76.***– Gabler - Wirtschaftslexikon, Verlag Dr. Th. Gabler, Wiesbaden,  14. Aufl. 1998.

77.*** Legea nr 31/1990 privind societățile comerciale, republicată în 1998.

78.*** Livre Blanc sur le commerce. Commission Europeenne, Bruxelles, 1999;

79.*** Livre blanc de la création d’entreprise, issu des travaux du Salon des Entrepreneurs, édité par l’Association NOUVELLES ENTREPRISES, 1998.

80.*** Manualul întreprinzatorului de succes,  Fundația Centrul Român Pentru Întreprinderi Mici  și Mijlocii, C.R.I.M.M., 1995.

81.*** Manualul patronului de firmă, Intermedia Ltd., 1993.

82.*** Marketing – Tips und Hinweise für Praktiker,  WIFI, Wien, 1991.

83.*** Plan d affaires interactif, Centre de services aux entreprises du Canada, http://pegasus.cbscs.org:5000/

84.*** Raport anual aupra sectorului privat de întreprinderi mici si mijlocii din România, Fundatia CRIMM, Bucuresti, 1998.